Ефективна комунікація з пацієнтом під час надання стоматологічних послуг⋅⋅⋅
Основна мета цього курсу полягає в навчанні лікарів-стоматологів швидко впізнавати особливості психотипу пацієнтів та надавати їм стоматологічну допомогу з максимальною уважністю до їхніх психологічних потреб, враховуючи не лише клінічні аспекти, а й емоційний стан пацієнта.
Після проходження тренінгу ви:
✔️навчились екологічно встановлювати контакти з різними типами людей, що дозволить значно розширити вашу базу пацієнтів
✔️навчились детально та ефективно аргументувати план лікування
✔️ ознайомились з декількома форматами презентації цін та послуг
✔️ отримали готовий "банк" відповідей на питання та для закриття заперечень пацієнтів
Лекторка курсу Ольга Петрова: бізнес-коучиня, тренерка з особистого росту, сертифікований бізнес-тренер, консультант з особистісної оцінки
Фото та відео галерея⋅⋅⋅
Контакти⋅⋅⋅
Київ, вул. Сімферопольська 19/1
Позняки
Прокласти маршрут Пн. - Пт. | 9:00 - 20:00 |
Сб. | 9:00 - 17:00 |
Нд. | Вихідний |
Київ, вул. Садова 136-а
Славутич
Прокласти маршрут Пн. - Пт. | 9:00 - 20:00 |
Сб. | 9:00 - 17:00 |
Нд. | Вихідний |